Möt Flowscape på Aktiekvällen i Göteborg 4 februari

Den 4 februari medverkar Flowscape på Aktiespararnas evenemang Aktiekvällen med tema ”Software as a service (SaaS)” i Göteborg. Kom gärna dit så har ni möjlighet att höra det senaste om Flowscape samt träffa vår VD och grundare Peter Reigo.

Aktiekvällen arrangeras på Svenska Mässan i Göteborg. Flowscapes presentation startar klockan 20:30 och ni kan anmäla er på nedanstående länk.

För er som inte kan närvara kommer evenemanget filmas och publiceras den 5 februari på Youtube och aktiespararna.se.

När: Tisdag 4 februari kl. 17:00–21:00
Var: Svenska Mässan, Mässans Gata 24
Flowscapes presentation: Klockan

Välkommen!

Email: peter.reigo@flowscape.se

Flowscape är ”the modern office Flowmakers”. Genom att erbjuda en toppmodern IoT-teknik, minskar Flowscape tidsödande och ökar interaktion och produktivitet bland kollegor. Huvudfunktionen, Flowmap, ger företag en överblick av kontoret och möjliggör att man snabbt hittar rum, skrivbord, kontorsutrustning och kollegor. Flowscape har även kommunikationsverktyget C-One, en flexibel plattform för att hantera storskalig kommunikation baserat på befintlig infrastruktur. Flowscape har kontor i Stockholm (huvudkontor) och London.

Flowscape är "the modern office Flowmakers". Genom att erbjuda en toppmodern IoT-teknik, minskar Flowscape tidsödande och ökar interaktion och produktivitet bland kollegor. Huvudfunktionen, Flowmap, ger företag en överblick av kontoret och möjliggör att man snabbt hittar rum, skrivbord, kontorsutrustning och kollegor. Flowscape har även kommunikationsverktyget C-One, en flexibel plattform för att hantera storskalig kommunikation baserat på befintlig infrastruktur. Flowscape har en stark kundbas med över 100 kunder varav fler än 25 multinationella bolag såsom Telenor, Telia och Kinnarps. Bland partnerna finns Atea, Ericsson, Fujitsu, Cisco och Ricoh. Med kontor i Stockholm och London växer teamet med Flowmakers kontinuerligt. Under vintern 2018 gick Flowscape samman med Crowdsoft och kom därmed in på börsen (Spotlight, f.d. Aktietorget). Flowscape Technology ABSaltmätargatan 8113 59 StockholmSweden+46 (0) 8 409 112 22