Stort nordamerikanskt konsultbolag fortsätter utrullning i USA

Det stora nordamerikanska konsultbolag, där Flowscape gjorde en installation under sommaren, fortsätter nu utrullningen till ytterligare ett kontor i USA. Det är bolagets kontor i Las Vegas installerar Flowscapes smarta kontorslösning. Ordervärdet första året är 350.000 SEK och därefter 80.000 SEK årligen.

”Installationen vi gjorde hos denna kund i somras har fungerat väldigt bra och vi får nu bekräftelse på detta när bolaget väljer att installera vår lösning på ytterligare kontor i USA. Att vi levererar så bra utan lokal närvaro i USA visar på att Flowscapes system är skalbart. Kunden planerar att lägga ordrar för ytterligare kontor både i och utanför USA innan årsskiftet ” säger Peter Reigo, VD och grundare.

Email: peter.reigo@flowscape.se

Flowscape är ”the modern office Flowmakers”. Genom att erbjuda en toppmodern IoT-teknik, minskar Flowscape tidsödande och ökar interaktion och produktivitet bland kollegor. Huvudfunktionen, Flowmap, ger företag en överblick av kontoret och möjliggör att man snabbt hittar rum, skrivbord, kontorsutrustning och kollegor. Flowscape har även kommunikationsverktyget C-One, en flexibel plattform för att hantera storskalig kommunikation baserat på befintlig infrastruktur. Flowscape har kontor i Stockholm (huvudkontor) och London.