Stort svenskt bolag väljer Flowscape

Ett av Sveriges största bolag har lagt en order på Flowscapes smart office-system. Ordern innefattar installation av Flowscape-systemet på bolagets huvudkontor och har ett kontraktsvärde på ca 1 miljoner SEK över 3 år.

Bolaget är världsledande i sin bransch med verksamhet i fler än 50 länder. Flowscapes installation ska ske på bolagets huvudkontor där bolaget vill effektivisera nyttjandet av sina konferensrum och arbetsplatser bland annat genom att använda smarta sensorer. Samtidigt vill bolaget förenkla arbetsdagen för sina anställda med Flowscapes smartphone-app. Avtalets längd är på 3 år med ett värde första året på ca 460.000 SEK och därefter årligt värde på ca 260.000 SEK. Affären genomförs i samarbete med Flowscapes partners Co-Ideation och Ricoh.

”Vi är mycket glada att ännu ett stort svenskt bolag har valt Flowscape. För oss är affären ett bevis på Flowscapes ledande position inom smarta kontor. Vi är en självklar partner för både globala och lokala kunder som fokuserar på helhetslösningar för ett modernt kontor. Vi ser goda möjligheter att utveckla samarbetet framöver.” säger Anders Malmström, Försäljningsansvarig Flowscape.

För mer information, vänligen kontakta:

Anders Malmström
Sälj- och Marknadschef, Flowscape