Stort svenskt bolag växer som kund för Flowscape

Ännu en nöjd kund väljer att växa med Flowscape. Ett av Sveriges största bolag utökar sin Flowscape installation till ett lokalkontor i Malmö.

Efter en lyckad installation på bolagets huvudkontor, vilket vi kommunicerade 20 maj 2019 har bolaget valt att fortsätta utrullningen till ytterligare ett kontor i Sverige. Kunden, som är ett globalt marknadsledande bolag finns i ca 60 länder. Leveransen omfattar Flowscapes smarta kontorslösning för rumsbokning, arbetsplatser, rumspaneler och smartphone app.

”Vi är nöjda att våra kunder väljer att utöka sina installationer och växa med nya kontor. Det visar att Flowscape håller hög kvalitet och skapar värde till kunderna. Med denna kund, som finns i 60 länder ser vi goda möjligheter att expandera på fler kontor även utanför Sverige” säger Anders Malmström, Försäljningsansvarig Flowscape.

Affären genomförs i samarbete med Flowscapes partner Co-Ideation.

För mer information, vänligen kontakta:

Anders Malmström
Sälj- och Marknadschef, Flowscape
Mobil: +46 (0) 70 664 3031
Mail: anders.malmstrom@flowscape.se

Flowscape är ”the modern office Flowmakers”. Genom att erbjuda en toppmodern IoT-teknik, minskar Flowscape tidsödande och ökar interaktion och produktivitet bland kollegor. Huvudfunktionen, Flowmap, ger företag en överblick av kontoret och möjliggör att man snabbt hittar rum, skrivbord, kontorsutrustning och kollegor. Flowscape har även kommunikationsverktyget C-One, en flexibel plattform för att hantera storskalig kommunikation baserat på befintlig infrastruktur. Flowscape har kontor i Stockholm (huvudkontor) och London.