Bengt Jönsson väljs in i Fly Me Europes styrelse

Bengt Jönsson väljs in i Fly Me Europes styrelse Vid dagens extra bolagsstämma i Fly Me Europe AB, valdes Bengt Jönsson in som styrelseledamot i bolaget. Bengt Jönsson har, i olika befattningar och i ett flertal länder, erfarenheter från konsumentnära branscher. Bengt Jönsson har framför allt arbetat i företag med snabbrörliga produkter och tjänster, bland annat ASG, Polaroid, och senast som Vd på ATG. Bengt Jönsson har också varit ansvarig för uppbyggnad och start av flera verksamheter och bolag i Norden och Benelux. Dessutom har Bengt Jönsson styrelse erfarenhet från statliga och privata företag som Statistiska Centralbyrån (SCB) och BiljettdirektTicnet AB. - Vi är mycket nöjda med att bolagsstämman valt in Bengt Jönsson i styrelsen. Bengt kommer att bidra i Fly Me's styrelse med bred erfarenhet från konsument inriktade snabbrörliga branscher med tonvikt på ekonomi, marknadsföring och försäljning, säger Mats Koffner, styrelseordförande i Fly Me Europe AB: För ytterligare information kontakta: Styrelseordförande Mats Koffner Mats.koffner@flyme.com Telefon: +46-(0)31-710 40 87 Tel vxl. +46 (0)31-710 40 00 www.flyme.com VD FlyMe, Anders Holst anders.holst@flyme.com Mobil: +46-(0)736-82 22 30 Tel vxl. +46 (0)31-301 10 00 FlyMe är ett flygbolag som med Stockholm som nav flyger till/från Göteborg, Malmö, Ängelholm och Helsingfors från 195 kr. Alla biljettpriser är inklusive skatter och avgifter och alla biljetter är fullt ombokningsbara. Fly Me opererar även chartertrafik åt researrangörer i norra Europa. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/16/20040916BIT21400/wkr0001.pdf Pdf