Fly Me's kabinfaktor ökade med 30 procent i maj

Fly Me's kabinfaktor ökade med 30 procent i maj - Jämfört med april ökade Fly Me's genomsnittliga kabinfaktor i maj med 30 procent till 52, 1 procent. - Under samma period ökade den genomsnittliga biljettintäkten med 3,2 procent. - Antalet passagerare ökade under perioden med 10.8 procent till 27 455 passagerare. - Samtidigt ökade biljettförsäljningen med 16,2 procent. FlyMe är ett lågkostnadsbolag som med Stockholm som nav flyger till/från Göteborg, Malmö och Helsingfors från 195 kr. Under sommaren flyger vi även från Göteborg till Nice och Palma från 495 kr. Alla biljettpriser är inklusive skatter och avgifter och alla biljetter är fullt ombokningsbara. För ytterligare information kontakta: FlyMe Sweden AB, VD Fredrik Skanselid, vice VD Anders Rabbe fredrik.skanselid@flyme.com; anders.rabbe@flyme.com Mobil: +46 (0)736822201; +46 (0)736822202; Tel vxl. +46 (0)31 301 10 00 www.flyme.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/03/20040603BIT21100/wkr0006.pdf