FlyMe har nu sålt sin 100 000:e biljett

FlyMe har nu sålt sin 100 000:e biljett Efter endast 4 mån har det svenska lågkostnadsbolaget FlyMe sålt mer än 100 000 biljetter. Därmed har man etablerat sig som en av de största aktörerna på det svenska inrikesflyget I takt med att kännedomen om FlyMe stärkts har även biljettförsäljningen tagit fart. Under maj månad såldes 16 procent fler biljetter än månaden innan. - Lågkostnadsbolagen har visat att sig ha ett attraktivt koncept för kunderna och bokningarna ligger över förväntan, säger FlyMe Europes nytillträdde VD Anders Holst Resenären med den 100 000:e biljetten flög med FlyMe mellan Arlanda-Sturup under måndagen och gratulerades med en resa för 2 personer på någon av FlyMe:s sommardestinationer till Nice eller Mallorca. FlyMe är ett lågkostnadsbolag som med Stockholm som nav flyger till/från Göteborg, Malmö och Helsingfors från 195 kr. Under sommaren flyger vi även från Göteborg till Nice och Palma från 495 kr. Alla biljettpriser är inklusive skatter och avgifter och biljetterna är fullt ombokningsbara. För ytterligare information kontakta: Anders Holst, VD, FlyMe Europe AB anders.holst@flyme.com Mobil: +46 (0)73 682 22 30 Tel vxl. +46 (0)31 301 10 00 www.flyme.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se