Förändring i styrelsen för Fly Me Europe AB

Förändring i styrelsen för Fly Me Europe AB Michael Storåkers har anmält att han på grund av tidsbrist avgår ur styrelsen för Fly Me. "FlyMe är inne i en mycket expansiv fas vilket medför att arbetet i styrelsen är omfattande, mer omfattande än det gick att överblicka när jag valdes in i styrelsen. Jag beklagar att tiden inte finns då bolaget i sig och den marknad bolaget befinner sig i är enormt spännande nu och i framtiden" säger Michael Storåkers. FlyMe är ett lågkostnadsbolag som med Stockholm som nav flyger till/från Göteborg, Malmö och Helsingfors från 195 kr, med 995 kr som högsta pris. Under sommaren flyger vi även från Göteborg till Nice och Palma från 495 kr. Alla biljettpriser är inklusive skatter och avgifter och biljetterna är fullt ombokningsbara. Frågor hänvisas till: Mats Koffner, styrelseordförande, 031-710 40 00 Anders Holst, 0705-92 35 25 Fredrik Skanselid, VD, FlyMe Sweden AB, 031-301 10 00 www.flyme.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se