Ökad efterfråga på Charter - Fly Me's fjärde plan tas i trafik

Ökad efterfråga på Charter - Fly Me's fjärde plan tas i trafik Från och med imorgon - lördagen den 5 juni - kommer Fly Me's fjärde Boeing 737-300 att tas i trafik. Under sommaren kommer planet primärt att flyga charter för att senare under hösten sättas in i Fly Me's reguljära inrikestrafik. Excel 24/Thomson Fly som ingår i TUI Group har kontrakterat Fly Me från 20 maj till 20 juni. Fly Me kommer under perioden att genomföra ett 100 - tal flygningar i Europa. - Vi får nu förfrågningar från hela Europa om att flyga charter vilket gör att vi sätter in det fjärde planet i produktion tidigare än planerat. Vårt låga kostnadsläge gör att vi även kan konkurrera på sträckor som inte går till eller ifrån Sverige, säger Fredrik Skanselid VD Fly Me. FlyMe är ett lågkostnadsbolag som med Stockholm som nav flyger till/från Göteborg, Malmö och Helsingfors från 195 kr. Under sommaren flyger vi även från Göteborg till Nice och Palma från 495 kr. Alla biljettpriser är inklusive skatter och avgifter och alla biljetter är fullt ombokningsbara. För ytterligare information kontakta: FlyMe Sweden AB, VD Fredrik Skanselid, vice VD Anders Rabbe fredrik.skanselid@flyme.com; anders.rabbe@flyme.com Mobil: +46-0736-82 22 01; +46-0736-82 22 02; Tel vxl. +46 (0)31 301 10 00 www.flyme.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/04/20040604BIT20830/wkr0006.pdf