Transportkonflikten påverkar inte FlyMe:s trafik

Transportkonflikten påverkar inte FlyMe:s trafik Den varslade Transportkonflikten från den 11 oktober innebär inga inskränkningar i FlyMe's flygprogram. FlyMe är inte direkt drabbade av konfliktvarslet och de underleverantörer till FlyMe som kan påverkas kommer endast att drabbas avseende vissa funktioner. "FlyMe flyger vidare enligt ordinarie tidtabell. Om konflikten utbryter kan bagagehanteringen eventuellt drabbas, varför vi uppmanar våra kunder att resa med endast handbagage. Vi rekommenderar också våra kunder att vara på flygplatsen i god tid innan avresa" säger FlyMe's VD Anders Holst. FlyMe är ett lågkostnadsbolag som med Stockholm som nav flyger till/från Göteborg, Malmö, Helsingborg/Ängelholm och Helsingfors från 195 kr. Alla biljettpriser är inklusive skatter och avgifter, och biljetterna är fullt ombokningsbara. För mer information kontakta: Anders Holst, VD FlyMe Europe Tel 0736-82 22 30 Tel vxl. 031-301 10 00 www.flyme.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se