Prm: Robbie Williams live i Folkets Hus

Konserten är en del av BBC:s satsning Electric Proms, London. Robbie Williams varvar låtar ur hela sin karriär och bjuder publiken på smakprov från kommande albumet "Reality Killed the Video Star". Albumet är Robbie Williams åttonde och släpps 9 november.
Tisdag 20 oktober, kl 20.30 Biljettförsäljningen börjar 9 oktober och sker lokalt.

Konserten direktsänds på följande orter: Boden, Boxholm, Bräcke, Båstad, Fagersta, Falun, Gislaved, Gusum, Göteborg, Heby, Iggesund, Kallhäll, Katrineholm, Kumla, Kungsbacka, Köping, Lidköping, Lysekil, Lövånger, Malmö, Mörrum, Norrköping, Nossebro, Nynäshamn, Osby, Oskarshamn, Skelleftehamn, Skoghall, Skurup, Spånga, Strängnäs, Söderhamn, Söråker, Tomelilla, Trollhättan, Varberg, Västerås, Ystad, Ånge, Åseda och Ängelholm.

Mer information: Rickard Gramfors Projektledare, Digitala Hus.
Rickard.gramfors@fhp.nu 0704-86 60 08

Mathias Bohman Kommunikationschef 070-682 33 35 Mer info: Pressbilder: www.fhp.nu/pressbilder www.robbiewilliams.com www.fhp.nu Folkets Hus och Parker Folkets Hus och Parker (FHP) är en riksorganisation för Folkets Hus, folkparker, nöjesparker och festivaler i hela Sverige. FHP har över 600 medlemmar som sammanlagt tar emot 50 miljoner besökare per år. Medlemmarna i FHP ger en möjlighet för hela landet att ta del av kultur, nöje och möten. Organisationen bygger på delaktighet och ideellt engagemang. Mer information och medlemsförteckning på www.fhp.nu