Kvalitetsfönster för alla byggprojekt upp till 70% billigare!

Report this content

Fönster 24 är en e-handelsbutik där du kan beställa fönster, ytterdörrar, jalusier, fönsterbänkar, fönsterbleck, täcklister, handtag, underhållsprodukter, monteringstillbehör och kopplingar för fönster och dörrar.

Fönster 24 etablerades 1872 och har sitt huvudkontor i Stuttgart, Tyskland. Vi har samlat på oss vår expertis i mer än 140 år och har erfarenheter av tillverkning och installation av fönster och dörrar för privatpersoner och företag.

Alla produkter tillverkas i Tyskland. Vi har en kompetent personal som gärna hjälper dig med funderingar och rådgivning. Vi har en väldigt hög andel nöjda kunder. Vi försäkrar en snabb och säker leverans med ”pengarna tillbaka-garanti”. Vår e-butik är certifierad för att du som kund ska kunna lita på våra produkter och kompetens.

Vi öppnade upp vår internetbutik år 2010, och vi blev snabbt valda som årets e-handelsföretag i Tyskland och blev samtidigt kvalitetsmärkt och certifierat av Trusted Shops. Tack vare våra framgångar så öppnade vi upp oss för den nordiska marknaden med våra kvalitetsfönster. Jämfört med de fönster som säljs i fysisk butik så betalar man upp till 70% mindre tack vare att köpa fönstren på nätet. Oavsett vad ändamålet är så har vi ett fönstersystem för alla byggprojekt!

För mer information, var vänlig besök www.fönster24.com

Kontakta Oss