Rättelse i telefonnummer

Rättelse i telefonnummer Nedan följer rätt telefonnummer till vår kontaktperson i samband med: FONUS KONFERENSE 20 - 21 NOVEMBER 2001 PÅ HASSELUDDEN SALTSJÖ-BOO Rätt telefonnummer är 0708 17 41 50 Du är välkommen att deltaga under hela eller delar av vår konferens. Presslunch arrangeras 21 november, 12.30. Bekräfta gärna ditt deltagande till undertecknade på ake.palmgren@fonus.se eller på mitt mobilnummer, 0708 17 41 50 Välkommen Åke Palmgren Affärsområdeschef Begravning Fonus ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/16/20011116BIT00820/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/16/20011116BIT00820/bit0001.pdf

Om oss

Fonus är en folkrörelseägd koncern med dotterbolag i Norge och Finland. Företaget är störst i Norden inom begravning och familjejuridik med omkring 700 anställda och en omsättning på drygt 800 miljoner fördelat på 350 kontor och ombud. Koncernen har egen tillverkningsindustri, blomsteravdelning och ett kunskapscenter – FonusAkademin. Fonus är kvalitetscertifierad. www.fonus.se