Ford XFI, certifiering pågår

FordonsData är sedan ett par år tillbaka certifierad leverantör av affärssystem till Fords återförsäljare. För att behålla vår certifiering måste vi ständigt anpassa Kobra II efter Fords önskemål. Just nu pågår ett stort projekt på FordonsData där vi parallellt med utveckling och tester certifierar oss för nyheter i Fords system.

Arbetet vi gör för att anpassa oss mot XFI (Cross Functional Interface) kräver omfattande utveckling i Kobra II och minst 500 tester. I processen ingår att en testpilot testar utvecklingen och Hedbergs Bil har lovat hjälpa oss med det under hösten.

Kontaktperson för mer information:

Christina Windisch
Kommunikationsansvarig

e-post:cw@fordonsdata.se
direkt tel: 010-474 96 01
mobil: 0706-75 72 94

FordonsData Nordic AB

Om oss

FordonsData Nordic AB är en ledande leverantör av affärssystem för fordonsbranschen. Affärssystemet Kobra II och säljstödsystemet Bilkalkyl används av fler än 700 bilåterförsäljare i Sverige. Vi arbetar med en stor spridning av märken och en hög andel märkesanpassningar som gör att vi står oss mycket starkt även internationellt. http://www.fordonsdata.se