Företagsbostäder sponsrar Tappra Barns välgörenhetsgolf

Företagsbostäder sponsrar Tappra barns välgörenhetsgolf som arrangerar en golftävling på Forsgårdens golfklubb i Kungsbacka den 13 september. Tappra barn är en välgörenhetsorganisation och insamlingsstiftelse vilka verkar lokalt och stöttar barn som har det tufft i livet. Tappra barn verkar på flera olika orter i Sverige.

Företagsbostäders ambition är att arbeta med långsiktig hållbarhet för både människor och för miljön. Denna gången sponsrar Företagsbostäder Tappra Barn.

“Det känns roligt att vi som företag kan stötta olika organisationers arrangemang som bidrar till att människor kan få ett drägligare liv och extra betydelsefullt när man kan hjälpa barn som har det svårt i livet”, säger Charlotte Dellblad, VD Företagsbostäder.

Företagsbostäder med Petter Stordalens Strawberry Living som huvudägare har mer än 25 års erfarenhet och drygt 2300 möblerade lägenheter i Stockholm, Linköping, Göteborg, Helsingborg, Lund och Malmö. Vi är den största leverantören av företagsboende i Sverige och kan därmed lösa våra kunders bostadsbehov med kort varsel. Hyran löper dygns-, vecko- eller månadsvis. Vår egen förvaltning och jourtjänst ser till att gästerna har allt de behöver. Genom att anlita Företagsbostäder sparar våra kunder både tid och pengar - och får gästerna att känna sig som hemma.

Charlotte Dellblad, VD Företagsbostäder