FOREX Banks delårsrapport Q3 2018, uppdatering

FOREX Bank AB (publ.) har idag publicerat följande information på hemsidan:

- En uppdaterad version av delårsrapport 30 september 2018

Anledningen till uppdateringen är att beslut som fattades på en extra bolagsstämma som hölls den 19 september 2018 ej framgick av den publicerade versionen den 27 november 2018. Vid denna extra bolagsstämma beslutades att Bo Lagergren skulle avträdda som styrelseledamot, men är fortsatt vd i FOREX Bank AB.

Samtliga publikationer hittas via www.forex.se/Om-FOREX/Investor-Relations.

Denna information är sådan information som FOREX Bank AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 30 november 2018 kl. 17:00 CET.

För ytterligare information kontakta:
Bo Lagergren, vd, bo.lagergren@forex.se, +46 70 5122150
Tom Friberg, Kommunikationschef, tom.friberg@forex.se, +46 70 201 30 00

Familjeägda FOREX Bank AB (publ) är sedan starten 1965 Nordens marknadsledare på resevaluta. 2003 erhöll FOREX Bank sin banklicens och utökade kunderbjudandet med användarvänliga och enkla banktjänster som inlåning, utlåning, betalningsförmedling, kassaservice samt bank-, betal- och kreditkort. FOREX Bank finns på 110 centralt belägna platser i hela Norden, på www.forex.se och 0771-22 22 21. Kundservice har öppet mån-fre 8–20 och lör-sön 10–14.