Kattis som tidning och talkshow!

Report this content

Kattis Ahlström startar i vår en ny månadstidning och samtidigt en egen talkshow. Programmet kommer att sändas i TV4 Plus. Tidningen lanseras i vår av Forma Publishing Group. Förutom tidningen producerar även Forma tv-programmet via dotterbolaget OTW.

Det gemensamma tema som kommer att genomsyra både programmet och tidningen är relationer och oväntade möten. Allt med den värme, humor och glädje som är så utmärkande för Kattis.

– Att på heltid få ägna mig åt relationer i alla dess former är en spännande utmaning och känns för mig som ett stort privilegium. Jag är oerhört glad över det samarbete som vuxit fram mellan mig, TV4 Plus respektive Forma och jag tror att vi tillsammans kan ge en värdefull mångsidighet kring detta ämne, säger Kattis.

Kattis magasin är för alla som är nyfikna på relationer. Möten mellan människor är kärnan i tidningen, även i reportage om till exempel mat och resor. Kattis magasin ska vara som en bästa vän, någon man inte behöver låtsas för, någon som inte har alla svaren men som alltid ställer en fråga till.

– Tidningen med Kattis känns oerhört spännande och helt rätt i sig. Ännu större möjligheter ser vi ju förstås i att Kattis och konceptet också finns i TV, säger Maria Croon, chef Forma Magazine.