Inbjudan till webbpresentation av Formpipes delårsrapport för det fjärde kvartalet 2023.

Formpipe publicerar sin delårsrapport för det fjärde kvartalet 2023 fredagen den 16 februari 2024 kl 08:15 (CET).

Samma dag klockan 11:00 (CET) håller Formpipes vd och koncernchef Magnus Svenningson en webbpresentation på engelska som går att följa live via: https://www.formpipe.com/kv42023, där den även finns tillgänglig i efterhand.

Efter presentationen kommer det att finnas möjlighet att ställa frågor till Magnus Svenningson samt till Joakim Alfredson, CFO.

Rapporten samt presentationsmaterial kommer finnas tillgänglig här: www.formpipe.com/sv/investerare/rapporter-och-presentationer

Välkomna!

Joakim Alfredson
CFO
Joakim.Alfredson@formpipe.com,
+46 765 26 96 83

Formpipe bygger värdefulla relationer mellan människor och data. Värdegrundsdrivna har vi sedan 2004 utvecklat högkvalitativa produkter som förser dig med rätt information, i rätt sammanhang, vid rätt tidpunkt. Varje gång.

Vi hjälper över 5 500 kunder att digitalisera och automatisera verksamhetsprocesser. Tillsammans med våra kunder och partners så samskapar vi ett digitalt samhälle med människan i centrum. Vi har kontor i Sverige, Danmark, Storbritannien, USA och Tyskland. Formpipe Software är ett börsnoterat bolag på Nasdaq Stockholm.

Taggar: