Träffa Försäkringskassans generaldirektör i Almedalen: Dan Eliasson i kundmötesplatsen

Försäkringskassans generaldirektör Dan Eliasson bjuder på glass och samtalar med kunder och media i Försäkringskassans kundmötesplats i Almedalen den 5 juli kl 15-16.

Försäkringskassan har öppnat en tillfällig kundmötesplats under almedalsveckan för att samtala med kunder, partners och andra intressenter. Där kan servicehandläggare också visa Försäkringskassans självbetjäningstjänster, svara på frågor och bjuda på lite förfriskningar.

-          Vi är i Almedalen för att det är en plats där många människor som har behov av våra tjänster möts. Många av våra samarbetspartners är där och våra frågor diskuteras. I de samtalen vill vi delta, säger Försäkringskassans generaldirektör Dan Eliasson.

Välkomna att träffa generaldirektör Dan Eliasson i kundmötesplatsen på Cramèrgatan (mitt emot högskolan), den 5 juli kl 15-16.

Försäkringskassan bjuder också in till två seminarier under torsdagen.
9.00-10.15 Hur försäkrad är du? Högskolan, sal B22
13.30-14.45 Föräldraförsäkringen-båda föräldrarnas försäkring? Högskolan , sal B22.

Läs mer på: http://www.forsakringskassan.se/press/almedalen

För mer information och intervjuförfrågningar kontakta biträdande presschef Helena Dahlberg, 010-116 91 53

Välkomna!

Helena Dahlberg 010-116 91 53 helena.dahlberg@forsakringskassan.se