Inbjudan till Investor Forum - webbsänd presentation av det fjärde kvartalet

Välkommen till den webbsändning Fortnox arrangerar i samband med att vi släpper kvartalsrapport för det fjärde kvartalet.

Rapporten släpps den 16 februari, klockan 08:30 och vår direktsändning startar klockan 11.00. Från vår studio i Växjö kommer Fortnox vd - Tommy Eklund - att presentera hur det har gått för Fortnox under det senaste kvartalet. En extern moderator kommer att leda programmet och det kommer att finnas möjlighet att skicka in frågor direkt under sändningen.

Var? Digital sändning. Klicka här för att delta.

Du kan också nå sändningen på vår hemsida: https://www.fortnox.se/om-fortnox/investerare

När? 16 februari, klockan 11.00.

Har du frågor om sändningen? Kontakta Andreas Birro på andreas.birro@fortnox.se

Invitation to Investor Forum - Fortnox live-streamed fourth-quarter presentation

Welcome to participate in our Q4 Investor Forum - the live-streamed event we arrange in conjunction with releasing earnings. The Q4 report will be published on February 16, at 8.30 a.m. (CET) and the live stream will start at 11.00 a.m. Watch our CEO, Tommy Eklund, present Fortnox development in the latest quarter from our studio in Växjö. An external moderator will lead the program and it will be possible for you to send in your questions live.

Where? Online. Just click here to participate.

You can also access the live stream at: https://www.fortnox.se/om-fortnox/investerare

When? February 16th, 11.00 a.m. (CET).

Questions about the stream? Contact Andreas Birro, andreas.birro@fortnox.se

Om Fortnox

Fortnox AB (publ) är en företagsplattform som knyter samman människor, företag och organisationer. Vi hjälper företag starta, växa och utvecklas. Med smarta tekniska produkter, lösningar och tjänster, och möjlighet att koppla ihop dem med hundratals externa parter, är vi ett nav för företagande i Sverige. Vår vision är att skapa ett välmående samhälle format av framgångsrika företag.

Fortnox grundades 2001 och har huvudkontor i Växjö samt kontor i Malmö, Linköping och Stockholm. Aktien är noterad på Nasdaq Stockholm.

För ytterligare information se www.fortnox.se