FOX SÄNDER DRAMAT BULL MED MICHAEL WEATHERLY I HUVUDROLLEN

Michael Weatherly (NCIS) spelar Dr. Jason Bull i serien Bull ett drama inspirerat av Dr. Phil McGraws tidiga karriär. Bull har premiär tisdag 11 oktober 21.55 på FOX.

Michael Weatherly återvänder till tv-rutan som Dr. Jason Bull i dramaserien Bull. Serien är inspirerad av Dr. Phil McGraws tidiga karriär då han grundade den mest framgångsrika rättegångskonsultfirman någonsin. Dr. Bull är briljant, brokig och charmig. Han kombinerar psykologi, intuition och modern teknologi för att lära sig vad det är som driver jurymedlemmar, advokater, vittnen och anklagade.

Till sin hjälp har Bull ett team av experter som består av Benny Colón (Freddy Rodriguez), en snabbtänkt advokat och Bulls fd svåger; Marissa Morgan (Geneva Carr), en expert inom neurolingvistik; den fd NYPD detektiven Danny James (Jaime Lee Kirchner); den stroppiga hackern Cable McCrory (Annabelle Attanasio) och Chunk Palmer (Chris Jackson) stylist och modeexpert. I uppmärksammade rättegångar skapar Bulls märkliga insikt i mänskligt beteende, tre doktorsexamen och expertteam de vinnande strategierna som tynger rättvisans våg till deras kunders fördel.

Bull har premiär tisdag 11 oktober 21.55 på FOX.