Valberedning utsedd inför årsstämman 2025 i Fractal Gaming Group AB (publ)

Report this content

Enligt årsstämmans beslut ska Fractal Gaming Group ABs valberedning utgöras av representanter för de tre största aktieägarna per den 30 september, samt av styrelsens ordförande. Fractal Gaming Group AB meddelar att valberedningen nu har utsetts inför årsstämman den 20 maj 2025.

Valberedningen består av följande ledamöter:

Daniel Johnsson, utsedd av Långholmen Holding AB

Carl-Mikael Lindholm, utsedd av Herenco Holding AB

Philip W. Tadayoni, utsedd av MediumInvest

Hannes Wallin, styrelsens ordförande.

Fractal Gaming Groups årsstämma 2025 kommer att äga rum i Göteborg den 20 maj 2025. Aktieägare är välkomna att, per e-post, inkomma med förslag till valberedningen på adressen, valberedningen@fractal-design.com

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Karin Ingemarson, CFO, Fractal Gaming Group
E-post: IR@fractal-design.com

Om Fractal
Fractal Gaming Group AB är ett företag som utvecklar datordelar och annan hårdvara för datorspelare, baserat i Göteborg, Sverige. Sedan dess uppkomst 2007 har Fractal utvecklat gaming-produkter som kombinerar skandinavisk design, användarcentrisk innovation och hög kvalitet. År 2021 noterades Fractal Gaming Group AB på Nasdaq First North Premier Growth Market. Idag erbjuder Fractal gaming-hårdvara till kunder över hela världen från sina kontor i Sverige, Taiwan, Kina och USA