Frangos ordinarie bolagsstämma

Frangos ordinarie bolagsstämma På ordinarie bolagsstämma i Frango AB (publ) beslutade bolagsstämman, i linje med styrelsens förslag, att ansamlad förlust skulle balanseras i ny räkning. Bolagsstämman beslutade om oförändrat antal styrelseledamöter, sex stycken. Till styrelseledamöter omvaldes Monica Caneman, Roland Nilsson, Jonas Nyrén, Lars Löfstedt, Tom Löfstedt och Erik Sellberg. Till revisorer, med en mandattid på fyra år, omvaldes revisorerna Owe Wallinder och Anders Malmeby från KPMG Bohlins AB. Ytterligare information kan lämnas av: Tom Löfstedt, VD, eller Karl Ove Grönqvist, ekonomidirektör, tel: 08-555 775 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/24/20030324BIT01050/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/24/20030324BIT01050/wkr0002.pdf