Freesourcing AB har anställt två nya medarbetare till kontoret i Stockholm

Report this content

Freesourcing AB har anställt två nya medarbetare till kontoret i Stockholm. Två nya medarbetare har under oktober anställts av systemleverantören Freesourcing, som förstärkning till företagets utvecklingsavdelning. De två nya är Afsaneh Rezaie, 38, och Anders Rundqvist, 26, båda hemma- hörande i Stockholm. Afsaneh Rezaie kommer att ansvara för integrationen mellan Freesourcings system Synk och kundernas interna system. Anders Rundqvist kommer att jobba som systemutvecklare i företaget. Afsaneh Rezaie kommer senast från företaget Viewlocity, där hon jobbade som projektledare och kundansvarig. Anders Rundqvist har nyligen kommit tillbaka från Australien, där han både har studerat och jobbat med webbdesign och systemutveckling. För ytterligare information kontakta: Mats Ulvtorp, VD, Freesourcing AB Tel. +46 (0)70 358 91 63 Ulrika Paulsson, Rekryteringsansvarig, Freesourcing AB Tel. +46 (0)70 358 91 58 [REMOVED GRAPHICS]Freesourcing tillhandahåller ett Internetbaserat inköpssystem som effektiviserar processerna för material-försörjning hos företag. Systemet stödjer hela inköpsprocessen och är integrerat med avancerad logistik. Freesourcing utvecklar, säljer och sköter driften av detta system. Freesourcing erbjuder också tjänster kring systemet i form av implementering, integration, utbildning och rådgivning. Freesourcing har 20 anställda med tidigare erfarenhet från bl.a. ABB, Storel, Alfa Laval, Ericsson och Schenker. Freesourcing AB, Vasagatan 38, Box 13047, 103 01 Stockholm, Sweden Tel: 08 - 20 49 50 - FAX: 08 - 20 60 11 E-mail: contactus@freesourcing.com - www.freesourcing.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/08/20011108BIT01210/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/08/20011108BIT01210/bit0001.pdf