Mats Ulvtorp ny VD på Freesourcing

Report this content

Mats Ulvtorp ny VD på Freesourcing Mats Ulvtorp har utsetts till ny Verkställande Direktör för system- leverantören Freesourcing. Mats Ulvtorp har fram tills VD-utnämningen varit ansvarig för marknad och försäljning på Freesourcing. Mats Ulvtorp efterträder Stefan Wernmo, som övergår till Sandvik Tooling AB och där tar över ansvaret som CIO. Styrelsen och de anställda tackar Stefan för hans insatser i företaget, och önskar honom lycka till på det nya jobbet. För ytterligare information kontakta: Mats Ulvtorp, VD, Freesourcing AB Tel. +46 (0)70 358 91 63 [REMOVED GRAPHICS]Freesourcing tillhandahåller ett Internetbaserat inköpssystem som effektiviserar processerna för material-försörjning hos företag. Systemet stödjer hela inköpsprocessen och är integrerat med avancerad logistik. Freesourcing utvecklar, säljer och sköter driften av detta system. Freesourcing erbjuder också tjänster kring systemet i form av implementering, integration, utbildning och rådgivning. Freesourcing har 20 anställda med tidigare erfarenhet från bl.a. ABB, Storel, Alfa Laval, Ericsson och Schenker. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/14/20011214BIT00370/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/14/20011214BIT00370/bit0001.pdf