• Pepins/

FundedByMe tidigarelägger publicering av halvårsrapport och bokslutskommuniké till 18 februari 2020

FundedByMe tidigarelägger halvårsrapport och bokslutskommuniké. Nytt datum för rapporten är tisdag, 18 februari. Bolagets VD Daniel Daboczy presenterar rapporten och svarar på frågor i Pressträff Direkt tisdag 18 februari kl. 16.00.

Pressträffen sänds live på Direkt Studios Youtube-kanal: http://bit.ly/2V0pqS7

För ytterligare information vänligen kontakta:

FundedByMe Crowdfunding Sweden AB är ett noterat teknikbolag inom fintech med inriktning mot finansmarknaden. I nuvarande stund erbjuder bolaget en plattform för finansieringsstöd genom equity crowdfunding för diverse startups och tillväxtbolag runt om den globala marknaden. Bolaget består i dagsläget av FundedByMe.com och Laika Consulting (kommunikationsbyrå inom finansiell kommunikation), samt majoritetsägande i Feminvest och även samägda partnerbolag i Finland, Malaysia, Singapore, Polen, Holland och Dubai/FAE. Gruppen når tillsammans över 269,000 registrerade globala investerarmedlemmar. Bolagets aktier kan exempelvis handlas på Avanza (FBM MTF B) eller Nordnet (FBM MTF B).