Fuuds VD Peter Blom intervjuas av Finansräven och Investerarmötet Live

STOCKHOLM, 1 juli, 2021 08.00 CEST

Peter Blom, VD för Fuud AB har intervjuats i podcasten Finansräven och genomförde under gårdagen en presentation av bolaget, dess varumärken och tillväxtstrategin hos plattformen Investerarmötet Live.

Presentationen av Fuud AB hos Investerarmötet Live är cirka 30 minuter lång och kan ses via denna videolänk.

Intervjun i podcasten Finansräven är cirka 10 minuter lång och går att lyssna på genom denna länk.

Med naturligt inbyggd framåtanda, en stark och hungrig säljkår samt en rad rutinerade nyckelspelare i ledning och styrelse har Fuud skapat en balans mellan muskler, driv och erfarenhet. Inom Fuud-koncernen finns just nu följande varumärken: iQ Fuel, Homie, Beijing8, Juica, Bacoccoli, Frill, Add Ice Cream, Nathalie’s, Bezzt of Nature.