G5 Entertainment publicerar delårsrapporten för tredje kvartalet den 5 november 2020

G5 Entertainment AB, en av de ledande europeiska utvecklarna och utgivarna av mobilspel, publicerar sitt finansiella resultat för tredje kvartalet 2020 torsdagen den 5 november klockan 07.30.

Rapporten presenteras av vd Vlad Suglobov och finanschef Stefan Wikstrand i samband med en telefonkonferens med start klockan 08:00. Telefonkonferensen direktsänds via webb och följs av en frågesession.

För att delta i telefonkonferensen, vänligen använd följande telefonnummer:
Sverige: + 46 (0) 8 505 583 73
Storbritannien: + 44 (0) 3333 009 274
USA: + 1 844 625 1570

För att följa webbsändningen, använd följande länk:

Webbsändningen kommer, efter presentationens slut, att finnas tillgänglig på G5 Entertainments webbplats https://www.g5e.com/corporate/report/2020

G5 Entertainment AB (publ) utvecklar och förlägger högkvalitativa free-to-play spel för smartphones och tablets som är familjevänliga, lätta att lära, och riktar sig till en bred publik av erfarna spelare. Koncernen publicerar sina spel genom Apple, Google, Amazon och Windows applikationsbutiker. G5: s spelportfölj inkluderar ett antal populära titlar som Jewels of Rome™, Hidden City®, Mahjong Journey®, Homicide Squad®, The Secret Society® och Wordplay: Exercise your brain™ och Jewels of the Wild West™.

G5 Entertainment AB är noterat på Nasdaq Stockholm med handelssymbolen G5EN.ST. För det sjätte året i rad har G5 Entertainment blivit rankat i Deloitte Technology Fast 50.

Mer information om G5 Entertainment finns på: https://www.g5e.com/corporate