G5 Entertainment publicerar sin delårsrapport för tredje kvartalet 2021 den 5 november

G5 Entertainment, en av Europas ledande utvecklare och utgivare av mobilspel, presenterar sin finansiella rapport för tredje kvartalet den 5 november 2021 klockan 07.30 (CET).

Klockan 08.00 (CET) samma dag håller bolagets vd Vlad Suglobov, tillsammans med CFO Stefan Wikstrand, en presentation för investerare, analytiker och media. Efter presentationen följer en frågesession.

För att delta i den direktsända webbcasten, använd: https://g5e.zoom.us/j/96913152033

För att delta i telefonkonferensen, använd följande telefonnummer:
Sverige: +46 (0) 8 5016 3827
Storbritannien: +44 (0) 208 080 6592
USA: +1 301 715 8592
Webinar ID: 969 1315 2033
Internationella telefonnummer för Zoom, se: https://g5e.zoom.us/u/ahO9mV0kv

Efter sändningen kommer presentationen att finnas tillgänglig på bolagets hemsida: https://corporate.g5e.com/sv/investerare/presentationer-och-intervjuer

Vlad Suglobov, CEO, investor@g5e.com

G5 Entertainment AB utvecklar och förlägger högkvalitativa free-to-play spel för smartphones och tablets som är familjevänliga, lätta att lära, och riktar sig till en bred publik av erfarna spelare. Koncernen publicerar sina spel genom G5 Store, Apple, Google, Amazon och Windows applikationsbutiker. G5:s spelportfölj inkluderar ett antal populära titlar som Jewels of Rome™, Sherlock: Hidden Match-3 Cases™, Jewels of the Wild West®, Hidden City®, Mahjong Journey®, The Secret Society® och Wordplay: Search Word Puzzle™.

G5 Entertainment AB är noterat på Nasdaq Stockholm med handelssymbolen G5EN.ST. Under fyra år i rad har G5 Entertainment utsetts av FT1000 till ett av Europas mest snabbväxande företag, enligt Placera Sweden var också bolagets aktie årtiondets näst bästa på stockholmsbörsen från 2010 till 2020.

Mer information om G5 Entertainment finns på: https://corporate.g5e.com