Det är nu det händer

Det händer spännande saker - NU! Företagarföreningen i Teckomatorp och Kulturzon Teckomatorp arrangerar tillsammans med Bengt Backlund en dag med massor av konst och musik. Välkommen lördagen den 6 februari för att vädra dina synpunkter och engagera dig för framtiden. Plats: Folkets hus på Centralgatan, Teckomatorp. Fritt inträde. Ett enklare barnaktivitetsrum finns att tillgå. 14.00 Förhandsvisning av konstutställning med Friskaparna 14.30 Information och diskussion: Företagarföreningen i Teckomatorp 15.00 Information och diskussion: Kulturzon Teckomatorp - ett Leaderprojekt Från ca kl 15.30 till långt in på kvällen: Ett varierat musikprogram, mingel, mat och dryck 1. Stonetown, spelar rock - och eget material 2. Curl Alley String Band - bluegrass 3. Tangodans ledd av Ruben Marin – uppvisning 4. The Ducklings - experimentell rock, "idiotpop" 5. Drum Voice Union - jazzimprovisation 6. Svensson, Reuter & Egberth - jazz 7. Lera - jazz Vi från Företagarföreningen och Kulturzon Teckomatorp finns på plats hela dagen för att prata med just dig. Du kan även lämna dina synpunkter i en skriftlig enkät och deltar då i utlottning av fina priser. Välkomna! www.teckomatorp.com www.kulturzon.se