Game Chest inleder samarbete med Youtube-profil

Game Chest gruppen har idag inlett ett samarbete med en spansktalande Youtube-profil. Samarbetet kommer initialt innebära att youtube-profilen ska representera bolagets plattform FridayPlays (https://fridayplays.com/) och framöver även Wurm Online. Profilen ska genomföra olika aktiviteter via sina kanaler för att driva nya kunder till bolagets plattformar.

Denna profil besitter över 250 000 följare och genererar över 4 000 000 videovisningar per månad. Detta är bolagets första steg in på den spansktalande marknaden samt plattformen Youtube.

VD Kommentar:
Initialt var det profilen som kontaktade oss på Game Chest för att inleda ett samarbete. Jag ser detta som ett resultat av en stark och bra kundrelation som vi i koncernen prioriterar högt.