Lägesuppdatering abonnenter

I dagsläget har koncernen ca 2500 (2800) aktivt betalande abonnenter. Denna mindre minskning av abonnenter är helt enligt bolagets förväntan under sommarperioden, då det generellt spelas mindre datorspel.

VD Kommentar:
Enligt mig är denna nedgång på cirka 10,7% bättre än min förväntan då det generellt är en större global minskning av spelare under sommaren i bolagets nuvarande kundgrupp. Därmed tar jag tillsammans med mina medarbetare detta tillfälle i akt för att utveckla och förbättra koncernens produkter, i syfte av att ge dessa kunder en ännu bättre upplevelse när de återvänder i höst.

Jag vill även ta tillfället att önska er alla aktieägare en fin sommar samt att ni tar hand om er. Vi i Game Chest gruppen kör på i högsta växel inför ett mycket spännande andra halvår.