Lansering av GameThrill Market går enligt plan

Sedan lansering av market.gamethrill.io har bolaget lagt ett stort fokus på att analysera marknadens respons och vi kan idag glatt meddela att vi sett ett gott mottagande av plattformen. Det som indikerar på stor potential är samarbetet med streamers som driver relevant och mycket trafik, samt visat bättre konverteringsfrekvens än förväntat.

Nu tar bolaget nästa steg i varumärkets utveckling och gör detta via marknadsföringsstrategi som går ut på att arbeta nära med streamers, personer som sänder live när de spelar datorspel. GameThrill har redan inlett ett samarbete med ett fåtal streamers på Twitch och ska kontinuerligt arbeta vidare med nya samarbeten.