Samarbete med en av nordens största kvinnliga livestreamer

Bolaget har idag skrivit samarbetsavtal med en av nordens största kvinnliga twitch streamer.
Samarbetsavtalet innebär att streamern Emma “Swebliss” Bliss ska samarbeta med bolagets plattform GameThrill Market, där streamern ska genomföra olika aktiviteter via sina kanalerna för att driva potentiella kunder till plattformen.Sedan GameThrill Market lanserats så har reklam via samarbeten med streamers varit bolagets fokus. Redan en vecka efter lanseringen kunde vi se ett tydligt mönster där streamers utklassade övriga marknadsföringskanaler sett till konvertering.

Att vi nu landar ett avtal med en så pass stor streamers som Swebliss, är otroligt roligt och spännande. Vi ser nu fram emot ett lyckat samarbete och kommer även kontinuerligt arbeta med att binda ytterligare samarbeten.