Wurm Online rankar topp 5 inom spelets kategori på Steam

NYHETSBREV

Bolagets spel Wurm Online har under de senaste dagarna legat mellan plats 3 och 5 plattformen Steams topplista “New and Trending” inom spelkategorin MMO (“Massive Multiplayer Online”). Se lista här https://store.steampowered.com/tags/en/Massively%20Multiplayer/.

Steam - https://store.steampowered.com/ Steam-plattformen är den största digitala distributionsplattformen för PC-spel. År 2019 hade tjänsten över 34 000 spel med över 95 miljoner aktiva användare varje månad.

VD Kommentar
Jag ser med glädje på att vi cirka en månad efter lansering befinner oss på förstasidan av MMO-kategorin på plattformen Steam. Statistiken för Wurm Online kommer jag framöver att summera och kommunicera på månadsbasis till marknaden.