• Gaming Corps/

Real Madrid Slam Dunk BasketballReal Madrids första Basketball App nu tillgänglig globalt för iOS & Android

Real Madrid och Gaming Coprs meddelar nu att Real Mardrid Slamdunk Basketball nu är tillgänglig globalt för iOS och Android. Detta är klubbens första basket app.

Real Madrid Slam Dunk är ett snabbt basketspel där du får uppleva nöjet av att sätta sista skottet eller blocka motståndarens sista försök. Du kan tävla med dina favoritspelare från Real Madrid, Europas mest framgångsrika basketklubb och till och med utmana deras spelare för att se vem som är den ultimata sport hjälten.

Är du redo att anta utmaningen?

Ladda ned spelet nu!
GOOGLE PLAY ANDROID

APPLE ITUNES iOS

” Vi är exalterade och hedrade att äntligen avtäcka Real Madrid Slam Dunk Basketball till hela världen. Ha kul!” Säger Jean-Marc Broyer, Gaming Corps

About Real Madrid:

Real Madrid Basketball was founded in 1931, as a division of the Real Madrid C.F. multi sports club. As successful as the Real Madrid F.C. football section, the basketball team has been the most successful of its peers in both Spain and Europe. The Real Madrid squads have won a record 33 Spanish League championships, including 7-in-a-row and 10-in-a-row sequences. They have also won a record 27 Spanish Cup titles, a record 9 Euro League Championships, and a record 4 Saporta Cups.

Denna information är sådan information som Gaming Corps AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 4 maj 2017 kl. 16.00 CET.