Turkiska Level Magazine ger The Descendant 85 poäng i en 4-sidig artikel!

The Descendants fulla säsong får 85-poäng i en 4-sidig recension av magasinet Level mars utgåva. Level är en av Turkiets största spel och IT-magasin och sponsorer.

The Descendant är ett episodiskt äventyrsspel i fem delar utvecklat av Gaming Corps, publicerat av Microids. Spelet säljs på Steam för både PC och Mac.

Vi är hedrade att ha blivit recenserade av Level, ett tongivande organ i spelvärlden, uppmärksammat i ett flertal länder för sitt engagemang och support som publicist av kvalitets magasin och sponsorskap .” – Jean-Marc Broyer, President, Gaming Corps.

Om Level

Level är en dator och videospels tidning med sitt ursprung i Tjeckien och med filialer i Rumänien och Turkiet. Förutom att publicera magasin, så arrangerar Level också många årliga videospels tävlingar för spelare i dessa länder (Programsponsor i Rumäniens PGL – Professional Gamer’s League och en av de största sponsorerna i Turkiets WCG.

www.level.com.tr

Denna information är sådan information som XXXX (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 27 februari 2017 kl. 17.00 CET.