Gar-Bo firade 30 år

Report this content

Det var under torsdagen som Gar-Bo firade 30 år. Bolaget grundades av småhusbranschen 1989 och sedan dess har Gar-Bo varit en av Sveriges ledande försäkrings- och tjänsteaktör inom nyproduktion av bostäder, bygg och fastighet.

En dag fylld av inspiration och kunskap

Gar-Bo-dagen är en inspiration och kunskapsdag för alla våra kunder som arbetar inom boende, bygg och fastighet. Gar-Bo-dagen är ett årligt återkommande evenemang där vi träffas och lär oss något nytt. Årets upplaga var nummer 19 i ordningen.

"Gar-Bo-dagen är ett sätt för oss att dela med oss till våra kunder. Vi brinner för att skapa en högre kvalitet i branschen. Med all den djupa kunskap, erfarenhet och engagemang som vi har kan vi bidra mycket säger Linnea Moberg, vd på Gar-Bo."

Priser till kvalitetshöjande initiativ

Under kvällen delades ett antal olika priser ut för olika kvalitetshöjande initiativ under året. Bland annat uppmärksammades de aktörer som har haft högst kvalitet i sina husleveranser. Vidare lyftes Dalarnas Villa som ett initiativ där de genom målmedvetet arbete för att bidra till bättre hållbarhet inom byggande, drift och förvaltning, skapat initiativ där man säkerställer tillvaratagandet av beprövad och fungerande teknik.

Vi på Gar-Bo vill tillsammans med branschen skapa ett samhälle där allt är skapat för att hålla, utan kompromisser. Där omsorg och noggrannhet genomsyrar varje stad, varje byggnad och varje bostad. Där alla vågar starta projekt och förverkliga drömmar. Ett samhälle där alla ska kunna bygga, bo och leva tryggt. Både nu och i framtiden.

Kontaktuppgifter;

Vera Lithell, Marknadsansvarig