Presentation av delårsrapport för januari – juni 2020 den 27 augusti

GARO kommer att offentliggöra sin delårsrapport för januari - juni 2020 torsdagen den 27 augusti 2020 klockan 07.30.

Telefonkonferens klockan 09.30
Vd och koncernchef Patrik Andersson och finansdirektör Helena Claesson kommer att presentera resultatet vid en telefonkonferens samma dag klockan 09.30.

Sverige: 010 884 80 16

Internationellt: + 44 20 3936 2999
Deltagarkod: 94 47 97

Presentationsmaterialet kommer att publiceras på www.garo.se innan telefonkonferensen. Det finns också möjlighet att lyssna direkt på telefonkonferensen via länk på www.garo.se eller genom att klicka på: webbsändning

Helena Claesson, Finansdirektör: +46 (0)70 676 07 50

GARO är ett företag, som under eget varumärke, utvecklar och tillverkar innovativa produkter och system för elinstallationsmarknaden. Med fokus på användarvänlighet, hållbarhet och design tar GARO ett tydligt helhetsansvar genom sina produktområden Installation, Projekt, Tillfällig el och E-Mobility.

Koncernen har ca 420 anställda med operativ verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Irland, Nordirland, Polen och Storbritannien. Försäljningen är fördelad på GARO Sverige och GARO Övriga marknader. Huvudkontoret ligger i svenska Gnosjö. Produktionsenheter finns i Gnosjö och Värnamo (Sverige) samt Szczecin (Polen). GARO är noterad på Nasdaq Stockholm OMX, Mid Cap.