Presentation av delårsrapport för kvartalet juli – september 2017 den 31 oktober

GARO kommer att offentliggöra sin delårsrapport för tredje kvartalet 2017 tisdagen den 31 oktober klockan 07.30.

Telefonkonferens klockan 09.30
VD och koncernchef Carl-Johan Dalin och finansdirektör Lars Kvarnsund kommer att presentera resultatet vid en telefonkonferens samma dag klockan 09.30.

Telefonnummer:
Sverige: 08-50 510 036
Storbritannien: 020-3059 8125
Övriga länder: +44 20 3059 8125

Presentationsmaterialet kommer att publiceras på www.garo.se innan telefonkonferensen.

Det finns också möjlighet att lyssna direkt på telefonkonferensen via länk på www.garo.se eller genom att klicka på: websändning

Patrik Linzenbold 0708-252630

Om oss

GARO är ett företag, som under eget varumärke, utvecklar och tillverkar innovativa produkter och system för elinstallationsmarknaden. Verksamhet bedrivs i Sverige, Norge, Finland, Irland och Polen och koncernen är organiserad i två affärsområden GARO Sverige, och GARO Övriga marknader. GARO har ett brett sortiment och är marknadsledande inom ett flertal produktområden. Koncernen omsätter cirka 500 Mkr och har cirka 260 anställda. Huvudkontoret finns i Gnosjö. Affärsidén är att ”med enkelhet och design erbjuder GARO elbranschen de smartaste och lönsammaste lösningarna satta i system”. www.garo.se