• GE Healthcare/

GE Healthcare offentliggör idag erbjudandehandling med anledning av det rekommenderade kontanterbjudandet till aktieägarna i Biacore

Report this content

Chalfont St. Giles, Storbritannien och Uppsala – 7 Juli 2006 – Erbjudandehandling avseende GE Healthcares rekommenderade offentliga kontanterbjudande till aktieägarna i Biacore International AB (publ) finns tillgängligt i svensk och engelsk version på www.gehealthcare.com. # # # För ytterligare information kontakta: GE Healthcare Sverige c/o Sund Kommunikation Eva Reftmark (+46 768 663 844) eva.reftmark@sundkommunikation.se GE Healthcare - International Val Jones (+44 7917 175 192) val.jones@ge.com GE Healthcare - Americas Kristin Silady (+1 732 322 4452) kristin.silady@ge.com UBS Investment Bank – Finansiell rådgivare till GE Healthcare Håkan Erixon (+44 20 75 68 11 73) Benjamin Lee (+44 20 75 68 58 40) Biacore Erik Walldén, President & CEO, Biacore (+46 702 25 22 70)