Geberits moderna badrumsprodukter för 2015

Report this content

I år är det badrummen vi renoverar och inreder! I trendspaningarna för 2015 ser vi personligt designade badrum med plats för välbefinnande och avkoppling.  Samtidigt kan vi se ett ökat intresse för tekniskt utvecklade produkter som beröringsfria spolplattor, WC-stolar med inbyggd hygiendusch och  takduschar med funktioner som vattenfall, belysning och olika typer av regn. Även tekniken med luktutsugning från toaletten har blivit populär i hemmamiljöer.

Badrummet blir större och harmoniserar med övriga huset. Här ska många få plats samtidigt - gärna hela familjen. Rymliga badkar och stora handfat är populärt. Smarta och snygga förvaringar gör sällskap med möbler vi är vana att se i hallen och sovrummet.

I badrummet speglar man vem man är med unika badkar, toaletter och blandare. Materialvalen är återhållsamma, linjerna enkla och kulörerna varma. Vitt är fortfarande en favorit som grundfärg.

Vägghängda toaletter kommer stort de närmaste åren. Med sin snygga och slimmade design och med sin lättstädade placering blir den allt mer populär i de svenska badrummen.

I bifogat produktblad finns ett axplock av Geberits moderna badrumsprodukter för 2015! Pressmaterial och bilder får användas fritt, men ange gärna Geberit som källa till bilderna.

Högupplösta bilder finns att ladda ner från www.mynewsdesk.com/se/geberit/latest_media/tag/trender2015

För ytterligare information och bilder, vänligen kontakta:

Sofia Ljunggren, marknadskoordinator Geberit
Telefon: 040:680 89 34
sofia.ljunggren@geberit.com

För högupplösta bilder:http://www.mynewsdesk.com/se/geberit/latest_media/tag/trender2015

----------------------------------------------------------
Geberit utvecklar, tillverkar och marknadsför högteknologiska produkter och system för VVS-branschen. Sedan företaget grundades 1874 har Geberit utvecklats till att bli marknadsledande inom installationssystem, cisterner och spolsystem, avloppssystem och tappvattensystem. Produkterna är kända för sin höga kvalitet och används inom såväl nybyggnader som ROT-projekt. Under 2012 omsatte koncernen 16 miljarder SEK. Geberit finns representerat i 41 länder och har 15 produktionsanläggningar i sju länder med cirka 6 000 medarbetare. Geberit AB i Sverige är ett bolag som ägs till 100 procent av Geberit Gruppe i Schweiz. Det svenska huvudkontoret och lager ligger i Malmö. Därutöver finns det kundcenter i Stockholm och Göteborg. På samtliga platser finns det showroom och utbildningslokaler för personal och kunder.

Taggar: