Billiga flygbiljetter till sommarresan släpps redan nu

Letar du billigt flyg till sommaren 2013? Då kan du boka lågprisflyg redan nu. Imorgon, onsdag 19 september, släpper lågprisflygbolaget Germanwings sommartidtabellens prisvärda biljetter. Samtidigt lanseras även de första nya resmålen för sommaren. Sommartidtabellen sträcker sig mellan 31 mars och 26 oktober. Bokningen för sommarbiljetterna öppnar kl.18:00 på www.germanwings.com.

Biljetterna avser de destinationer och flyglinjer som finns tillgängliga idag och sträcker sig över alla olika biljettyper. Den ressugne semesterplaneraren kan nu i god tid jaga rätt på de bästa biljetterna till de bästa priserna. Inom de närmsta veckorna kommer Germanwings även att avslöja vilka fler flyglinjer som blir aktuella till sommaren.

Germanwings är ett av Europas mest framgångsrika lågprisflygbolag. Bolaget flyger från sina huvudflygplatser i Köln/Bonn, Stuttgart, Berlin-Schönefeldt, Dortmund och Hannover till över 90 destinationer på den europeiska kontinenten, Israel och Nordafrika. Bolaget har en ung flotta bestående av 32 flygplan av modellen Airbus A319.

För mer information om Germanwings vänligen kontakta Maya Johansson, Comvision AB, tel: 08-410 458 03, maya@comvision.se, www.comvision.se