Aromhusets Skogsbär gör ditt kolsyrade vatten godare.

Report this content

Nu lanserar Aromhuset, som marknadsförs av Gert Strand AB, ännu fler smaker för kolsyrat vatten. Den nya smaken Skogsbär förhöjer njutningen av att dricka kolsyrat vatten.

Aromhusets aromer, nu drygt 20 smaker, gör att det kolsyrade vattnet smakar godare och friskare. Alla aromerna är framtagna särskilt för att förhöja njutningen av kolsyrat vatten. Med 2 ml av Skogsbär i det kolsyrade vattnet får man en frisk smak på sitt bubbelvatten, antigen köpt i butik eller hemkolsyrat.

- Skogsbär ger en mycket frisk och naturligt smak, säger säljare Thomas Ström, och fortsätter. Det är en blandning av naturens goda frukter. Smaken av Skogsbär är naturligt god.

Rekommenderad dosering är 2 ml arom per liter kolsyrat vatten. Tag 2/3 kapsyl till 1 liter kolsyrat kallt vatten – drick och njut! En liten flaska räcker till hela 15 liter kolsyrat vatten. Tycker man smaken är för stark så kan man dosera mindre eller efter eget tycke och smak. Det går även bra att mixa och blanda smakerna för att får fram sin egen favorit. Kombinationerna är många. För att underlätta finns en särskilt framtagen doseringspipett.

Kallt vatten gör att smaken utvecklas mer. Har man ingen egen kolsyremaskin utan köper bubbelvatten så går det lika bra, även om det är både mer ekonomiskt och bättre för miljön att kolsyra hemma.

Aromhusets essensflaskor rymmer 30 ml och det räcker att smaksätta ca 15 liter kolsyrat vatten. Smakerna är intensiva och det går bra att börja prova med lite mindre för att sen eventuellt öka doseringen.

Gert Strand AB söker nu ännu fler återförsäljare till sina smaker via internet. Aromerna, som är helt osötade och fria från kolhydrater och kalorier, är precis vad många hälsomedvetna människor som dricker mycket vatten vill ha och många tycker att smaksatt vatten är godare än smaklöst!

För ytterligare information: Aromhusets aromer tillverkas av Gert Strand AB och säljs över hela landet i välsorterade butiker, bl.a. här http://allt-fraktfritt.com/aromer-for-bordsvatten-67/30-ml-68/cherimoya-30-ml-bordsvattenarom-603.html

Thomas Ström
Epost: thomas@aromhuset.com
Fax 040-18 30 25
www.aromhuset.com

Gert Strand AB är ett innovationsföretag som utvecklar och levererar produkter framför allt till bryggeri och dryckesindustrin, främst utomlands. Många produkter packas också i konsumentpack. Bordsvattenaromerna säljs till bryggerier i dunkar och till konsumenter i 30 ml flaskor.

Taggar: