Vilket är Sveriges populäraste köpcentrum?

GfK har återigen åt tidningen Market genomfört en unik undersökning avseende svenska Köpcentrum. Market kommer – för fjärde året i rad -  på seminariet den 23 mars att presentera ”Sveriges populäraste köpcentrum” – styrkor och svagheter.  3 300 kunder har satt betyg på 180 svenska handelsområden, storbutikcentrum, regioncentrum och citygallerior. Rapporten ger ett omedelbart svar på hur ett köpcentrum står sig i både lokal konkurrens och i jämförelse med köpcentrum över hela landet -  och vilket genomslag det senaste årets satsningar har gett.

Vill du veta mer om Köpcentrumsundersökningen eller om GfK:s samarbete med Market, kontakta då Katharina Norborg, katharina.norborg@gfk.com eller mobil 070 418 16 19.

GfK är det fjärde största marknadsundersökningsföretaget i världen. I Skandinavien är vi näst störst. Våra affärsenheter Custom Research, Consumer Tracking, Health Care och Retail and Technology erbjuder faktabaserad analys och rådgivning som baseras på anpassade lösningar, konsument-, hushålls-, och handelspaneler. Denna bredd kan ingen annan erbjuda. GfK – insiktsdriven affärsutvecklingspartner.

GfK är det fjärde största marknadsundersökningsföretaget i världen. I Skandinavien är vi näst störst. Våra affärsenheter Custom Research, Consumer Tracking, Health Care och Retail and Technology erbjuder  faktabaserad analys och rådgivning som baseras på anpassade lösningar, konsument-, hushålls-, och handelspaneler. Denna bredd kan ingen annan erbjuda. GfK – insiktsdriven affärsutvecklingspartner.

Taggar: