Ny multifunktionell rakapparat - bra för resan.

Ny hår- och skäggtrimmer från Braun: Se ut som du vill med Allstyle E-razor Cirkelformade polisonger, sylvass mustasch eller flödande helskägg. Unga män blir mer och mer personliga i sina val av såväl skäggväxt som frisyr. Individualitet och kreativitet utforskas då man experimenterar med sitt utseende. Varianterna är många och byts ofta ut. Med den nya E-razor Allstyle från Braun kan unga män skapa, bevara eller förändra sitt utseende med en funktionell tre-i-en trimmer. Lång uppladdningstid på 180 timmar gör trimmern till en bra apparat att ta med sig på resan. (Stockholm 30 juni, 2003) E-razor Allstyle kombinerar tre verktyg. Man behöver bara använda en apparat vare sig man ska justera kanter, klippa håret eller trimma skägget. - Det första verktyget - skäggtrimmern - kan du göra om skägget till stubb, ansa helskägget eller bara trimma mustaschen till en passande längd. E-razor Allstyle ger möjligheten att välja mellan sex längder från 0,5 till 15 millimeter. - Med det andra verktyget - skäggstylern - ger knivskarp precision när mustaschen, polisongerna eller andra kanter ska justas. - Hårtrimmern, som är det tredje verktyget, kan användas till att skapa, sköta och hålla efter frisyrer. Allstyles trimmer är exakt och enkel att använda. Den kan ställas in på att hålla håret i en längd mellan 10 och 20 millimeter. Allstyle har fördelen att kunna användas utan sladd i 180 minuter åt gången med hjälp av tre AA-batterier. Trimmerns egenskaper med lång uppladdningstid och flera funktioner i samma apparat gör den perfekt för unga, medvetna och aktiva män. Allstyle ingår i Brauns E-razor-serie och finns i svart och silver. Rekommenderat pris är 449 SEK Fakta: 28 % av alla män är 16 år första gången de rakar sig. 43 % av alla svenska män mellan 15 och 24 år använder torrakning. Pictures available at: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=27867 Vill du ha mer information och bildmaterial kan du kontakta: Peter Norman, Gillette Group Sverige AB, telefon 08-56840400 e-post: peter_norman@gillette.com Eller av Anna De Geer, Geelmuyden.Kiese på telefon: 08-56626000 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/30/20030630BIT00380/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/30/20030630BIT00380/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/30/20030630BIT00380/bild.html Pictures