Giritech stödjer Läkarmissionen, hjälp oss att hjälpa!

Läkarmissionen är en organisation som kämpar för långsiktig strävan ur fattigdom. Deras arbete med att hjälpa utsatta i världen har pågått sedan 1958 och de har sitt biståndsarbete spritt över 44 länder i 4 världsdelar. För de anställda i en världsomspännande organisation som Läkarmissionen är det viktigt att kunna arbeta var man än befinner sig för dagen. För att kunna arbeta effektivt måste åtkomst till företagsdata vara möjlig var som helst, när som helst. Läkarmissionen är i behov av en lösning som hjälper dem att arbeta flexibelt.

Läkarmissionen arbetar huvudsakligen direkt med lokala partners som lever nära dem som behöver hjälp, dessa bildar ett nätverk av engagerade människor. Läkarmissionens egna anställda är ofta ute och reser mellan olika projekt värden över och tillsammans med organisationens lokala partners bildar de ett nätverk som har ett behov av att kunna kommunicera med varandra på ett enkelt sätt genom samma verktyg.

Ett krav på den kommunikationsplattform som Läkarmissionen behöver är att alla användare ska kunna få access oavsett var de befinner sig, vilken standard det är på datorn eller vem användaren som loggar på är. Detta krav förde samman Läkarmissionen med Giritech som erbjuder en lösning som heter G/On. I en enda installation förser G/On Läkarmissionen med möjligheten att ansluta samtliga användare till företagets gemensamma tillämpningar och de får då tillgång till all nödvändig företagsdata.

Giritech vill stödja Läkarmissionen i deras arbete genom att skänka dem G/On. För att detta skall bli verklighet startas nu en kampanj där vi behöver er hjälp! För att hjälpa går du gå in på Facebook och gilla Giritech, för varje gilla markering dras 10 kr bort från den totala slutkostnaden på G/On.

Giritech vill hjälpa Läkarmissionen i deras arbete, hjälp oss att hjälpa!

Du kan även stödja Läkarmissionens arbete här genom att ge en gåva.

Kontaktuppgifter Giritech Sverige Liselle Alkert – 08-522 38 006

Giritech är den innovativa mjukvaruutvecklaren bakom G/On. Denna helt virtuella access-lösning ger användaren säker åtkomst till de program som han eller hon behöver tillgång till i sitt jobb, från vilken dator som helst, var som helst. Vår lösning är baserad på vår egen patenterade virtuella accessteknik, EMCADS (US Patent 7.103.772, 2005 & 7.360.087, 2008), utformades 1997.

Taggar: