Glada tröjtryck från Glada Grodan

Report this content

Till Fars dag, Halloween och Jul kommer Glada Grodan ut med nya tröjtryck med fyndiga texter som passar helgerna.

Vad sägs om en babybody eller t-shirt med pumpaansikte till Halloween eller en t-shirt med texten ”Världens bästa pappa”, ”Sveriges snyggaste pappa” eller ”Min pappa rockar” till Fars dag? Till jul kanske det blir en klapp som består av t-shirts eller bodies med fyndiga eller kärleksfulla budskap som ”Mamma och pappa produktion”, ”Drama Queen” eller varför inte välja en Moster tröja, hitta på en egen text eller bara trycka upp ett namn?!

- Till helgerna har vi tagit fram budskap som är specialanpassade men egentligen går motiven och texterna att variera hur mycket som helst. Tanken är att alla ska hitta ett tryck som passar person och tillfälle, säger Lilie Wennergrund Drugge som driver webbutiken.

Alla Glada Grodans tryck är fria från PVC och kan beställas tryckta och klara på främst t-shirts men också på mössor, gympapåsar med mera. Du kan även beställa trycket separat så att du själv kan stryka på det på valfritt plagg. Trycken fäster bäst på släta ytor, som jeans, bomullsväv eller t-shirts och tål två prickars strykvärme.

Glada Grodan använder två olika trycktyper "Flocktryck" och "Flextryck".
Flextryck är ett mjukt och hållbart med matt och reflexfri yta. Flextrycket är det mest vanliga.
Flocktryck känns och ser ut som sammet och är lite luddigt med skarpa och levande färger.
Både flock och flex är material av absoluta högsta kvalitet och slits eller bleks inte nämnvärt i tvätten.

Tryck eller plagg med tryck beställs enkelt i webbutiken www.gladagrodan.se

För mer information kontakta Lilie Wennergrund Drugge
Tel. 033-28 57 70 , mobil 073-665 77 66, e-post info@gladagrodan.se, eller titta in på www.gladagrodan.se.

Bildförteckning:

Halloween:

halloween_troja.jpg

halloween_troja_2.jpg

halloween_troja_3.jpg

Orange tröja i superskön kvalitet med skrämmande halloween tryck. 100 % bomull. Storlek 24-36 månader upp till 14 år. Pris 199 kr

halloween_body_urklipp.jpg

halloween_body.jpg

Orange body i superskön kvalitet med skrämmande halloween tryck. 100 % bomull. Storlek nyfödd till 18 månader. 199 kr

Farsdag:

vb_pappa.jpg

T-shirt i vitt med marinblå hals- och ärmribb. Professionellt tryck med texten "Världens bästa pappa". 100 % bomull - 155 gr. Finns i storlekarna S-XXL. Pris 249 kr

Sveriges_snyggaste_pappa.jpg

Sveriges_starkaste_pappa.jpg

T-shirt i snygga Sverigefärger, gult med blått i hals- och ärmribb. 100 % bomull - 155 gr. Finns i storlekarna S-XXL. Finns flera textalternativ som t.ex. Sveriges snyggaste pappa, Sveriges starkaste pappa. Pris 249 kr

Tröjor perfekt till julklapp:

Mannen_myten_svart_Gudfar.jpg

En special version av "Mannen myten legenden" – tröja där du själv bestämmer texten i mitten. Finns i en mängd olika tröj- och text färger. 100 % bomull. Finns i storlekarna S – XXL. Pris 289 kr

vb_ff_rod.jpg

T-shirt med tryck med texten "Världens bästa farfar", finns även med texten ”Värdens bästa morfar”. Tröjan finns i två olika färger, vit eller röd. Perfekt julklapp till barnens favorit. 100 % Bomull - 155 gr. Finns i storlekarna S-XXL. Pris 249 kr

vb_mm.jpg

Tröja med tryck med ett rött hjärta och texten ”Världens bästa… du väljer vem som är världens bästa t.ex. mamma, farmor, mormor, moster osv. 100 % bomull, finns i flera färger och i storlekarna S-XL. Pris 249 kr

För mer information kontakta:
Lilie Wennergrund Drugge
Tel. 033-28 57 70 , mobil 073-665 77 66

e-post info@gladagrodan.se, eller titta in på www.gladagrodan.se.

GladaGrodan.se är en webbutik som ägs och drivs av Lilie Wennergrund Drugge.
En glad trebarnsmamma från Bollebygd i trakten av Borås.

Verksamheten drog i gång på allvar sommaren 2005 i samband med en föräldraledighet.  Idag säljer Glada Grodan fyndiga och färgrika tryck för kläder och väggdekoration och roliga, tåliga och personliga namnlappar i vinyl för märkning av kläder och prylar. Glada Grodan vill erbjuda sina kunder tryck och namnlappar som märks!

Taggar: