• Glitnir/

Dagens presseminarium om isländsk ekonomi inställt p.g.a. problem med trafikledningssystemet på Arlanda flygplats

Report this content

På grund av problemen med trafikledningssystemet på Arlanda flygplats som inneburit att all flygtrafik till Stockholm legat nere under förmiddagen blir vi tyvärr tvungna att ställa in eftermiddagens presseminarium om isländsk ekonomi. Föredragshållarna sitter dessvärre fast på flygplatserna i Reykjavik, Oslo och Zürich. Seminariet som skulle ha hållits i isländske ambassadörens residens, Strandvägen 15, i dag torsdag 8 juni, kl 14.30 – 17.00 kommer istället att ordnas vid senare tillfälle. Vi beklagar det inträffade och ber att får återkomma med en ny tidpunkt för seminariet.. Vid frågor vänligen kontakta:Bjørn Richard Johansen internationell kommunikationsdirektör i Glitnirkoncernen på mobil + 47 - 47 800 100 eller mail, brj@glitnir.no Vi vill tacka för det stora intresset som pressen har visat för att deltaga i seminariet och beklagar verkligen att vi har behövt ställa in idag p.g.a. problemen med trafikledningssystemet på Arlanda. Med vänlig hälsning Islands Ambassad i Stockholm Glitnir Glitnir hf. Guðmundur Árni Stefánsson Frank O. Reite Bjarni Ármannsson Ambassadör VD Norge Koncernchef/CEO