IP-Only rekryterar Joacim Hillervik

Joacim Hillervik rekryteras till IP-Only som wholesale-chef.

Joacim har lång erfarenhet inom it- och telekombranschen. Bland annat har han varit VP på Interroute med ansvar för kanaler och allianser. Vidare har Joacim haft ledande positioner på British Telecom, MFS/UUNET/WorldCom/MCI, Clavister och Clearswift.

– Joacim kan telekom och tillväxt, och på IP-Only finns båda. Han har visat dokumenterat goda resultat i att bygga strategier och team, vilket passar perfekt i IP-Onlys fortsatta expansiva resa, säger Pär Jansson, försäljningsdirektör på IP-Only

– Jag ser mycket fram emot att få vara del av ett av branschens mest framgångsrika och snabbväxande företag. Jag har följt IP-Onlys utveckling sedan starten och är mycket stolt att nu få vara med att utveckla både företaget och branschen i sin helhet, säger Joacim Hillervik.

Joakim Hillervik börjar sin anställning på IP-Only den 13 februari.

För ytterligare information:

IP-Only är en svensk operatör som bygger, driver och äger fiberinfrastruktur i Norden och lägger därmed grunden för det digitala samhället. Företaget investerar i Sverige, driver ett rikstäckande fibernät, ett växande antal stadsnät och bygger kontinuerligt ut ny fiberinfrastruktur. Alla IP-Onlys nät är öppna och neutrala. Företaget har flera datacenter och erbjuder bland annat molnbaserad serverkapacitet till tjänsteleverantörer. Högsta tillförlitlighet och kvalitet är grunden för hela IP-Onlys arbete. Läs gärna mer på www.ip-only.se

Joacim kan telekom och tillväxt, och på IP-Only finns båda. Han har visat dokumenterat goda resultat i att bygga strategier och team, vilket passar perfekt i IP-Onlys fortsatta expansiva resa.
Pär Jansson, försäljningsdirektör på IP-Only
Jag ser mycket fram emot att få vara del av ett av branschens mest framgångsrika och snabbväxande företag. Jag har följt IP-Onlys utveckling sedan starten och är mycket stolt att nu få vara med att utveckla både företaget och branschen i sin helhet.
Joacim Hillervik